Mitsubishi tiše válcuje svoje konkurenty v kategorii PHEV se svým Outlanderem. Podívali jsme se na zoubek zda je to jen dotační hříčka a nebo je nejprodávanější v segmentu právem.
Faceliftovaná verze je z velké části předělaná. Úpravy se dočkal celý předek. To zásadní se ale událo uvnitř a to nemyslím na sedačkách, ale uvnitř pod kapotou. Zvýšil se obsah a s ním i zábava. Nově je instalován 2,4 l agregát se skromnými parametry 99 kW (135 k) a 211 Nm. Je to o 10 kW a 21 Nm více než stará dvoulitrová pohonná jednotka. Motor je úspornější. Má níže umístěný kroutící moment, takže táhne pěkné odspodu. .Elektromotor se 60 kW (82 k) a 137 Nm je skvělý pomocní a to zejména při rozjezdech. Generátor si ve faceliftové verzi polepšil o 10 %. Jednoduše nabrzdíte více. Baterie byla zvětšena o 15 % na 13,8 kWh, Kapacita vystačí na 40 čistě elektrických kilometrů. O 10 kW výkonnější je i zadní elektromotor (70 kW/95 k), který obstarává pohon všech kol S-AWC.
Obrovské auto s váhou 2 tuny je schopno s tímto agregátem reálně ve městě polykat 7 - 7,5 litru. To je neskutečná paráda. Když se s autem zžijete a budete pádlovat pod volantem, tak se propracujete na 6,5-7 litrů. To je neskutečná paráda. Obdobný benzínový dravec by si ve městě s přehledem vzal 10 litrů. 3 litry úspory na 100 km jsou krásným výsledkem.
Outlander PHEV ve faceliftové verzi zlevnil. Začíná na částce 959 900 Kč- Stal se nejdostupnějším plug-in hybridním vozem u nás. Zbude tedy ještě na druhé zimní elektrony.